cupsoftea.blogg.se

Bilder från mitt liv

Kategori: Au pair

Som ni märkt lägger jag inte upp jätte mycket bilder på min blogg. Det beror mest på att jag inte orkar "I just can't be bothered", men de beror också på jag är allergisk mot bloggar med text följt av 15 bilder på rad. Om ni skulle vilja se bilder från mitt liv så rekommenderar jag att besöka min instagram - går lika bra att besöka från appen (@erikksonmatilda) som på instagram.com/erikksonmatilda 

Idag har jag besökt Hereford, tog en ordentlig sovmorgon innan jag och Heloise tog tåget dit. Vi träffade där en annan au pair och fikade + gjorde lite nödvändig shopping. Hereford toppade inte min lista på favoritställen här, hamnade långt ned på botten. Vet inte om de var vädret men den kändes grå, trist och tråkig - tur va att jag hade trevligt sällskap. 

Igår blev de en tur till Malvern, de också med Heloise, och vi fikade samt besökte biblioteket för att planera för de planerade besöket i London i december. Verkar bli skridskoåkning, en tur till Harry Potter Studio Tour, besök på Harrods och Winter Wonderland i Hyde Park. Tro de kan bli amazinggg

Herrååå för denna gång
Kommentera inlägget här: