cupsoftea.blogg.se

2015-10-06

Kategori: Allmänt

Hej
 
Håller på att bli förkyld, de suger rätt mycket faktiskt. Är konstant trött, snorig och tung i huvudet. Men annars är de bra. Jag trivs helt fantastiskt bra, gick igenom en period då jag kände att jag inte riktigt nådde fram till M(4år) och L(6år) men nu känns det som att jag börjar komma tillbaka på banan igen.
 
Jag har nu skaffat vänner (!!!!) haha. Har lärt känna ett gäng andra au pairer och vi har supermycket planer på saker vi vill göra. Bara till helgen blir de utgång, utflykt upp på Malvern hills och ev. roadtripp till staden där Shakespear växte upp. En tvådagars tur till London i december spånas också på, se alla juldekorationer och ljus, utgång och turista lite lagom. OCH ev. möta upp Lina där, hur kul!!
 
Imorgon har jag min italienska kurs igen, vilket känns roligt! Måste dock börja plugga mer hemma, och få tag på boken till kursen, den är slut på amazon och jag kan verkligen inte hitta den någon annanstans! Har tillslut
Kommentera inlägget här: