cupsoftea.blogg.se

All I want is an adventure

Kategori: Au pair

the dreams in my head
Cause I'm tired of pretending
Give me something I won't forget
 

Ligger i min alldeles för mjuka säng (eller är den lagom mjuk och jag bara nöjt mig med en alldeles för hård säng hela livet?) och tittar på ett avsnitt av grey's. Igår var jag helt slut efter 14 h resande, men ikväll känner jag mig rätt så pigg. Fick sovmorgon så klev upp vid åtta, åt frukost och sedan försökte jag och flickorna att montera ihop en ny leksak som skulle göra typ slush av gello. Vi fick tillslut ihop den vilket resulterade i att de tillslut var gello över hela köket, haha.
 
Jag följde med och handla och fick se Malverns stadkärna, blev officiellt rädd för att köra bil i England någonsin i världshistorien. Gatorna är smala och slingriga och de är bilar överallt, och utöver de ska jag alltså köra på fel sida vägen!?!! Jag kan bara stanna i de här fantastiska huset för all evig framtid, haha.
 
På eftermiddagen hjälpte jag till att lasta in hö, de var en sådan typisk livet på landet upplevelse med traktorer, pickups, hö överallt och gröna utstäckta kullar så långt ögat kan nå.
 
nä, nu ska jag inte skriva något mer, tänkte bara säga hej från den Engelska idyllen
 
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-07-29 | 18:39:29

    Tack för inblicken vän/mami

Kommentera inlägget här: