cupsoftea.blogg.se

2015-02-06

Kategori: Allmänt, Au pair ~ Matchningsprocessen, skype

Hiii
 
De var ett tag sedan jag skrev nu, men det har faktiskt hänt grejer.
 
Jag fick för exakt en vecka sedan ett förslag på 2 familjer som Heavenly Au Pairs frågade om jag ville bli rekommenderade till, jag sa första bara ja till en men tillslut sa jag ja till båda. 
 
Ikväll, om en halvtimma, ska jag prata med "familj 2" på skype. Jag är fruktansvärt nervös, har några frågor jag vet att jag vill ställa men tror jag mest ska låta de fråga så här första gången. Känner jag sedan att jag vill fortsätta prata med familjen så ska ställa fler frågor själv, det är i alla fall min plan.
 
Jag tycker okända situationer i allmänhet är fruktansvärda, men det är också en av anledningarna till att jag gör det här. Alltså hela au pair grejen.
 
Jag tänker att efter första gången kommer det inte vara lika nervöst och läskligt, men lär väl inte bli så, haha.
 
Annat nytt är att jag bokat ny tatueringstid, ihhhhh! Ska lägga upp senare vad det blir, och sen även slutresultatet såklart.
 
hadeee
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: