cupsoftea.blogg.se

Min värdfamilj

Kategori: Au pair ~ tiden innan avresan

tjatja bloggen
 
Har alltså äntligen blivit med värdfamilj :D Pratade men en supertrevlig och rolig familj med tre barn i åldrarna 1, 4 och 6 år i fredags kväll. I lördags morse klev jag upp klockan 5 och skjutsade min syster och hennes kompis till ett handbollsläger och vid 10 plingade det till i mobilen och jag hade fått ett mejl av familjen. De ville jättegärna att jag skulle komma och bli en del av deras familj som Au Pair och de skickade också med mejladress till deras nuvarande Au Pair. Jag mejlade henne på kvällen och sen pratade vi på Skype och efter det bestämde jag mig för den familjen och skickade ett mejl till som på söndagen efter att jag sovit på de. 
 
Så, idag skrev jag på mitt "Letter of Invitation", vilket är som ett kontrakt mellan mig och familjen. Så fort de är helt klart så kommer jag kunna beställa flygbiljett, så i slutet av Juli bär det av till England. 
 
Det känns så himla skönt att jag hittat en familj och att det helt klart ska bli av, när flygbiljetten är köpt är det no turning back och det känns så himla braaa!
 
hadeee
Kommentera inlägget här: